jak dbac o dobry wizerunek firmy


jak dbac o dobry wizerunek firmy

Meksyk Dążąc do Preserve the Past , Present and Future

„Nie należy przyjmować za pewnik turystykę” mówi sekretarz Meksyku Turystyki Gloria Guevara Manzo w ostatnich opublikowanych uwagach jako naród patrzy na zachowanie jego „przeszłość, teraźniejszość i przyszłość podczas generowania miejsc pracy, bogactwa i dobrobytu dla swoich” obywateli.

Ostatni rok był rokiem milowym w podróży i turystyki w Meksyku, jak przemysł w kraju przyczyniły 100 milionów miejsc pracy i ponad $ 2 bilionów PKB.

Mieszkańcy Meksyku sobie sprawę, że podróże i turystyka są potężne silniki napędzające pozytywnych zmian społeczno-ekonomicznych i jako takie, turystyka jest narodowym priorytetem.

jak dbac o dobry wizerunek firmy

W 2011 roku było tam rekordowy 22,67 mln gości z zagranicy, którzy przyjechali do Meksyku, najwięcej od zapisów zaczęto przechowywać w 1980 roku przez Bank Meksyku.

Celem jest, aby wziąć Meksyk z 10. miejsca turystycznego do góry 5 do 2018 r.

Meksyk jest promowanie zrównoważonego rozwoju i jest światowym liderem w walce ze zmianami klimatu – wspieranie „zielonego wzrostu” Opracowanie i atrakcji.

W całym kraju jest próbą zorganizowania atrakcji i skutecznie kierować rynek je światu.

jak dbac o dobry wizerunek firmy

Zróżnicowanie tych rynków, produktów i miejsc pomogło Meksyku w ostatnich latach, aby być bardziej popularne z większością jego turystyki pochodzących z Ameryki.

Turystyka jest obecnie trzecim co do wielkości przemysłu Meksyku i jest ustawiona na stale rosnąć w ciągu najbliższych lat.

Główną atrakcją jest trwałe dziedzictwo dla wszystkich – tych, którzy przychodzą do Meksyku może zobaczyć, dotknąć i być przenoszone przez wieki historii, od 500-700 naszej ery, do chwili obecnej. Ta bogata historia jest bardzo wyjątkowy, ponieważ sięga przed przybyciem hiszpańskich w 1519 roku, kiedy Indianie przemierzały ziemię.

Wczesne kultury obejmował Maya, Totonac, Huastec, Otomí, Mixtecowie, Zapoteków, Tlaxcalanie, Tarascans i Azteków.
Artykuł dzięki:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *